Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2019
logo

Οι Βασικές αρχές για να ...αδυνατίσουμε!

Η απώλεια των περιττών κιλών είναι ένα θέμα που απασχολεί τη συντριπτική πλειοψηφία, είτε δραστηριοποιούμαστε για αυτό είτε όχι. Θα πρέπει όμως να δούμε αρχικώς την κατάσταση πιο σφαιρικά ώστε συνειδητοποιημένα να ξεκινήσουμε την προσπάθειά μας.

1. Θέτουμε λογικούς και εφικτούς στόχους!

Καλό είναι να έχουμε αρχικά μικρούς στόχους και εφικτούς και αν θέλουμε να χάσουμε για παράδειγμα 15 κιλά, να στοχεύσουμε σε 5-7 για αρχή και σταδιακά στα υπόλοιπα. Κοιτώντας απευθείας τον στόχο των 15 κιλών, μας φαίνεται «βουνό» και μας απογοητεύει. Το ίδιο συμβαίνει και αν έχουμε ως στόχο ενα βάρος το οποίο δεν είχαμε ποτέ στην ενήλικη ζωή μας. Άρα λογικούς στόχους και... βήμα- βήμα!

2. Προτεραιότητα πρέπει να είναι η υγεία μας!

Το βασικότερο μέλημα μας είναι η υγεία μας ανεξάρτητα της ηλικίας μας, είτε αυτό αφορά τους βιοχημικούς δείκτες (χοληστερόλη, τριγλυκερίδια, κτλ.) είτε μυοσκελετικά θέματα (π.χ. ευαισθησία σε αυχένα, μέση, γόνατα). Σύμφωνα με μελέτες μετά απο απώλεια ακόμη και 10% του αρχικού μας βάρους έχουμε μια μείωση τριγλυκεριδίων κατά 30% και ολικής χοληστερόλης κατά 10%.

3. Δεν στερούμαστε !!!

Για πολλούς το «από Δευτέρα δίαιτα» συνεπάγεται «από Δευτέρα κομμένα όλα!». Η σωστή διατροφή όμως δεν περιλαμβάνει στέρηση! Το γιατί είναι η κοινή λογική : σύντομα θα κυλήσουμε στον «πειρασμό» και φυσικά θα εγκαταλείψουμε την προσπάθεια!

4. Έχω κίνητρο!

Καμία προσπάθεια δεν μπορεί να είναι επιτυχημένη μέχρι τέλους αν δεν υπάρχει κίνητρο! Είναι ίσως το πιο σημαντικό σημείο για να φτάσετε στο στόχο μας. Ίσως είναι η εμφάνιση, διότι το είδωλό μας στο καθρέφτη δεν είναι όπως θα θέλαμε. Ίσως πάλι να είναι η υγεία μας, είτε υπάρχει είτε όχι κάποιο διεγνωσμένο πρόβλημα. Ακόμη και η αλλαγή της ψυχολογίας μας! Πολλά μπορεί να είναι τα κίνητρα και διαφορετικά στον καθένα. Το σίγουρο είναι πως πρέπει με ειλικρίνεια να ψάξουμε το κίνητρο μας ώστε να μας δώσει την απαιτούμενη «φόρα» για το αποτέλεσμα.

5. Δεν εγκαταλείπω!

Κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς μας σίγουρα θα υπάρξουν παρασπονδίες. Είναι λογικό και κοινό χαρακτηριστικό σε όλους. Παρόλα αυτά όμως δεν θα πρέπει να εγκαταλείψουμε μετά απο τέτοιες περιπτώσεις λόγω των τύψεων, επειδή «χαλάσαμε» την διατροφή. Μια ατασθαλεία δεν καταδικάζει την προσπάθειά και έτσι απλώς την αφήνουμε πίσω και ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ! Αν αναλογιστούμε πόσες φορές έχουμε ξεκινήσει και στη συνέχεια διακόψει μια διατροφή θα δουμε ότι η εγκατέλειψη συντηρεί έναν φαύλο κύκλο...


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
pointer ΑΡΧΙΚΗ
pointer ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
pointer ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
pointer ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ
pointer ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
pointer
ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
pointer
ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ
pointer ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
pointer ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ
Nutri for life © 2016