Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2020
logo

5+1 υγιεινές επιλογές για πρωινό !

Για να μπούμε κατευθείαν στο θέμα, με μια φράση ίσως είναι το βασικό όπλο στη διατροφή μας! Σύμφωνα με έρευνες ξεκινώντας την ημέρα μας με ένα σωστό πρωινό, δίνουμε στον οργανισμό μας την απαραίτητη ενέργεια να λειτουργήσει και ενεργοποιούμε τον μεταβολισμό μας, μετά από την πολύωρη νυχτερινή νηστεία.

Αναλογιστείτε πόσες ώρες μένετε νηστικοί αν παραλείψετε το πρωινό: θα είναι σίγουρα 10 ώρες απο το βραδινό σας γεύμα και αυτό αν υπολογίσουμε ότι πριν το μεσημέρι θα υπάρχει κάποιο σνακ.

Άλλες έρευνες υποστηρίζουν πως το πρωινό αυτό καθ’αυτό, είναι ένα από τα κλειδιά στην απώλεια αλλά και διατήρηση του νέου βάρους μας. Με άλλα λόγια είναι ένας «αόρατος» σύμμαχος για να χάσουμε βάρος. Αυτό συμβαίνει καθώς αποτρέπει τις αυξομειώσεις του σακχάρου στο αίμα (οι οποίες μας οδηγούν στο να πεινάσουμε) και φυσικά μας κρατάει χορτάτους μακριά από διάφορα τσιμπολογήματα και πειρασμούς.

Ένα καλό πρωινό θα πρέπει να περιέχει υδατάνθρακες και πρωτεΐνες φυσικά, αλλά και πλήθος θρεπτικών συστατικών. Μερικές καλές επιλογές είναι :

  • 1 τοστ με ψωμί ολικής άλεσης και 1 φυσικός χυμός
  • 1 φλιτζάνι γάλα 2% με δημητριακά και 1-2 φρούτα
  • 1 φλιτζάνι γάλα 2% με 2 φέτες ψωμί με μαργαρίνη και μέλι
  • 1 γιαούρτι με λίγες φρυγανιές και 1 φρούτο και λίγους ξηρούς καρπούς
  • Λίγα κριτσίνια με 1 αυγό βραστό και 1 φρούτο
  • 1 κουλούρι Θεσ/νίκης με λίγο τυρί με χαμηλά λιπαρά


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
pointer ΑΡΧΙΚΗ
pointer ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
pointer ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
pointer ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ
pointer ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
pointer
ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
pointer
ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ
pointer ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
pointer ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ
Nutri for life © 2016